ΑΡΘΡΑ
- Λεπτομέρειες
- Γράφτηκε από τον/την Administrator
Είκοσι μια και δυο Ελληνικές Αγωνιστικές Ιστορίες με B.M.W.
Ο χρόνος κυλά, τα γεγονότα ξεθωριάζουν, οι μνήμες αδυνατίζουν. Το παρελθόν όμως είναι ζωντανό. Σε απόδειξη των παραπάνω, ακολουθούν 21 και δυο Ελληνικές, αγωνιστικές, Ιστορίες από το όχι και τόσο κοντινό παρελθόν, με κοινό τόπο τα αυτοκίνητα του Bαυαρικού εργοστάσιου, που διέπρεψαν στους ημεδαπούς αγώνες. Από το '62 έως το '79, δεκαοκτώ χρόνια προσπαθειών και διακρίσεων για την φίρμα με την προπέλα!
Προφανώς εννοείται, ότι οι πρωταγωνιστές ήταν οι άνθρωποι που τα συντήρησαν, που τα οδήγησαν, που πιθανόν τα αγάπησαν, αλλά σίγουρα τα έζησαν, τα πίεσαν και τελικά τα έφεραν στις διακρίσεις.
- Λεπτομέρειες
- Γράφτηκε από τον/την Νίκου Ζαλμά
Ιστορίες από το παρελθόν.
Λίγο προστακτική αλλά και κάπως ικετευτική, αρκετά άμεση και ως, τελικά, απεδείχθη, απόλυτα πετυχημένη η προσέγγιση του Γιάννη Μπαρδόπουλου, απέναντι μου να: “γράψω κάτι για το site των βετεράνων”
Αποδεχόμενος, ασμένως, την προτροπή του αγαπητού Ιωάννη, για μια χρονική περίοδο και μια δραστηριότητα που με έχει σφόδρα απασχολήσει όχι μόνο ψυχικά αλλά και τοις πράγμασι, την βάφτισα “Ιστορίες από το παρελθόν”.
Ξεκινώ αυτή την ακολουθία κειμένων με έναν φόρο τιμής. Φόρο τιμής για την πρώτη τριάδα Ελλήνων οδηγών που έφυγαν με τρόπο βίαιο, από τούτο, τον μάταιό μας κόσμο, κατά τη διάρκεια επίσημων αγώνων. Για αυτούς που χάθηκαν εν ώρα δράσης.
Με σειρά χρονική, ήταν ο Πέτρος Κουβάτσος τον Ιούλιο του 1963, ο Τάκης Τσερκάκης τον Νοέμβριο του ίδιους έτους και ο Γιάννης “Μαύρος” Μειμαρίδης τον Οκτώβριο του 1971 στη Ρόδο.